mandag 7. januar 2008

Over dammen, sett fra Mari


Farmor la meg ned siden resten av familien var på legevakta. Pappa dro meg ut av senga kl 0300, men jeg var like blid, jeg skulle jo kjøre taxi! Så kom vi fram til flyplassen. Jeg måtte spørre om dette var USA, men det var det visst ikke. Vi gikk igjennom noe greier igjen, var vi i USA nå da? Men det var vi ikke, men vi skulle kjøre fly! Det var gøy. Mamma syntes ikke det var gøy da jeg kastet sko mi oppi flymaten hennes. På flyet var det mange vaskedamer, selv om pappa påstår at det heter flyvertinner så vet jeg at det heter vaskedamer, dermed basta. Jeg var like blid resten av turen, jeg skulle jo fly masse. Etter mye venting og enda en taxi tur ble vi satt av på gata. Da ville jeg hjem og sa fra om dette. Men jeg måtte jo også spørre om dette var hjem, og det var det visst.

Ingen kommentarer: