søndag 23. august 2009

Møblene kommer på plass

Det er mye arbeid å fylle en 120 m2 leilighet med møbler. Vi har vært på IKEA mange ganger!!Siden vi ikke har noen leker heller, satte jeg Mari i arbeid med å montere møbler. Verktøyet ligger igjen i Norge, så alt tar lengre tid. Etter å ha ligget på gulvet en del dager var det deilig å få seg en seng (selv om den kanskje er litt hard..). For ikke å snakke om kjøkkenbord. Det er helt håpløst ikke å ha kjøkkenbord. Sofa er også ganske bra å ha . Et skap man kan ha klærne i gjør også hverdagen lettere. Enda har ikke jeg fått kjøpt meg nye klær. Tine brukte hele gårdagen på shopping. Det tar litt tid å komme i orden. Enda så mangler vi personnummer har nede, nettbank, visa kort, og mobilabonnement. Men det ordner seg nok til slutt. Tine, som er verdensmester i å bli kjent med folk, begynner å få seg et nettverk her nede. Det består av kanadiere, svensker og dansker. Vi bor i et område med mange utlendinger. Mange sier at de snart skal reise hjem. Det minner meg litt om California.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Jeg går også og leker med tanken på å flytte til Sveits, derfor ville jeg så gjerne komme i kontakt med noen jeg kan snakke litt med.
Så at dere hadde tolltull, er de vanskelige når man vil ha med seg greiene?
Hvordan gikk dere fram for å bestemme dere for boområde osv?
Kan dere anbefale noen nettsider med boliger til salgs?
mvh Kath M. =)

katherine myhre sa...

Her er en link til nettsiden min, slik at dere kan komme i kontakt med meg...


mvh Kath M. =)