onsdag 20. juli 2011

Tchüss!




På onsdag var vi invitert hjem hos Alina som har gått i kindergarten sammen med Mari. Mammaen hennes, Birgit ,har jeg hatt litt kontakt med. Kjempetrivelig dame , men hun nekter å prate engelsk.Så da prøver jeg så godt jeg kan på min dårlige tysk. Først møtte vi opp kl. 17.,men da var ingen hjemme. Etter 10 min. ringte jeg et mobilnummer og pratet da med Urs,Alinas pappa, og han kan ikke engelsk og nesten ikke tysk,bare sveitsertysk. Men jeg forstod såpass at han sa vi skulle komme :um sieben Uhr. Jada,ikke verre enn at vi ruslet hjem igjen.Kl.19 var vi tilbake og da ventet de på oss med et glass prosecco ute på balkongen. Det var veldig hett den kvelden med 30 grader. Og den onsdagsnatta glemmer jeg aldri.Har aldri opplevd sånt tordenvær. Haakon og jeg stod opp midt på natta for å se på det fantastiske fenomenet.

Ingen kommentarer: