mandag 31. mai 2010

Paris




Ja,endelig ble det Paris tur med Fosenrosene. Vi feiret Gunn Anita som ble 40 år i april, og frankofil som hun er, var hun perfekt reiseleder. Vi jentene storkoste oss med mye av det en verdensby har å by på. Tiden gikk altfor fort og vi rakk ikke å få med oss alt, men en frekkas rakk å ta lommeboka mi som inneholdt mange viktige ting.Men heldigivs kan det meste erstattes. Jeg fikk heller ikke være med flyet mitt hjem siden jeg rotet meg bort i en helt annen terminal(det stod nemlig feil terminal på billetten min), og da jeg endelig kom fram til riktig innsjekking (halvtime før avgang.OBS!!!),fikk jeg beskjed om å kjøpe ny billett og reise senere.For da hadde de stengt!!Argh.. Da var jeg glad mine venner enda ikke hadde rukket å reise tilbake til Norge,slik at jeg fikk låne penger til flybillett. For jeg var jo "pænglaus". I ettertid kunne jeg nok sikkert ha prøvd litt hardere for å bli med flyet,for jeg kunne jo ha vist fram billetten med feil terminalnr. og likedan papirene fra anmeldelsen. Ikke sikkert det hadde hjulpet.Men jeg ble bare fortvilet og syntes virkelig synd på meg selv og ringte straks min kjære mann som tilbød seg å være med som støttekontakt neste gang!!!Men det kunne skjedd verre ting.Også lærer man til neste gang.: )For Paris er en by man gjerne besøker flere ganger.


2 kommentarer:

Siv sa...

Hei Tine! Ble en knall tur selv om du var noe uheldig! En ulykke kommer sjelden alene...Men du er en tøffing Tine:-)Koselig å se deg og håper vi treffes i sommer! Fine bilder av oss fosenrosene da!:-) Klem

Tine sa...

Ja,en toppers tur med supre jenter.He,he..tøffing?Bare utenpå det.; )Ble noe utydelig bilde fra restauranten,men Mr.Bean var visst noe skjelven med kamera.VI treffes i sommer ja.